Ver Investigador - - Prisma - Unidad de Bibliometría

Rocio Arteaga Sanchez

Profesora Ayudante Doctora
rarteaga@us.es
Área de conocimiento: Comercialización e Investigación de Mercados
Departamento: Administración de Empresas y Marketing
Grupo: Sin grupo

Investiga en

Tipo Año Título Fuente
Artículo2024 Crypto-wallets revolution! Key factors driving behavioral intention to adopt the Coinbase Wallet using mixed PLS-SEM/fsQCA methodology in the Spanish environment International Journal of Bank Marketing
Revisión2024 Google search volume index and investor attention in stock market: a systematic review Financial Innovation
Artículo2024 Unveiling Astrotourists’ profiles. Activities, motivations, economic and social benefits and experiences Enlightening Tourism: a pathmaking journal
Artículo2024 Unveiling astrotourists’ profiles. Activities, motivations, economic and social benefits and experiences Enlightening Tourism: a pathmaking journal
Capítulo2023 La importancia de la tasa turística: Un metaanálisis basado en Scopus Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla
Artículo2023 Visitor emotional perceptions and satisfaction at the Fiesta of the Patios in Córdoba, Spain REVISTA TURISMO & DESENVOLVIMENTO
Artículo2022 Does the tourist’s profile matter? destination attributes, experiences, satisfaction and behavioural intentions on the ‘fiesta de los patios’ in Córdoba, Spain Enlightening Tourism: a pathmaking journal
Capítulo2022 Revisión de la literatura científica sobre turismo en la provincia de Córdoba (España) en el periodo 2013-2022 El turismo en Córdoba: visiones, retos y perspectivas en el escenario post-covid
Ponencia2021 Analysis and illustration of the practical impact of Artificial Intelligence and Intelligent Personal Assistants on business processes in small- and medium-sized service enterprises Conference Proceedings - IEEE International Conference on Systems, Man and Cybernetics
Capítulo2021 La satisfacción y motivación hacia el turismo P2P Turismo: nuevas tendencias y desafíos ante un escenario post-covid
Artículo2020 Intelligent Personal Assistant in Business-Context: Key-feature Evaluation for User Acceptance BUSINESS SYSTEMS RESEARCH JOURNAL
Artículo2020 Why continue sharing: Determinants of behavior in ridesharing services International Journal of Market Research
Artículo2019 Factors driving the adoption of Facebook in higher education E-Learning and Digital Media
Artículo2017 Adoption of Online Social Networks to Communicate with Financial Institutions Journal of Promotion Management
Artículo2017 Analysis of FIFA referees and assistant referees' motivational factors towards the Multimedia Teaching Materials EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Capítulo2017 Los Cuestionarios de Incidencias Críticas como base para la recogida y análisis de dudas de los alumnos de Ciencias Sociales La innovación educativa y su difusión científica
Artículo2015 The presence of large Spanish companies in online social networks Journal of Marketing Analytics
Artículo2014 Students' perceptions of Facebook for academic purposes COMPUTERS & EDUCATION
Artículo2013 E-learning and the University of Huelva: A study of WebCT and the technological acceptance model Campus-Wide Information Systems
Artículo2013 Surveying FIFA instructors' behavioral intention toward the Multimedia Teaching Materials COMPUTERS & EDUCATION
Ponencia2010 Análisis de las plataformas de enseñanza virtuales desde la perspectiva del TAM Alfabetización mediática y culturas digitales
Artículo2010 Motivational factors that influence the acceptance of Moodle using TAM COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
El investigador no tiene ningún proyecto asociado.
El investigador no tiene ningún resultado de investigación asociado