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Experimental study of the performances of a modified diesel engine operating in homogeneous charge compression ignition (HCCI) combustion mode versus the original diesel combustion mode

Torres García, Miguel ; José Jiménez-Espadafor Aguilar, Francisco; Sánchez Lencero, Tomás

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2009
Volumen: 34
Número: 2
Páginas: 159 - 171
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus5529-10-2024
wos4229-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2009

Journal Impact Factor (JIF): 2.9520

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
THERMODYNAMICSSCIE3/49Q1T1D1
ENERGY & FUELSSCIE15/71Q1T1D3

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 1,360

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENERGY & FUELS19/126Q1T1D285,32
THERMODYNAMICS8/73Q1T1D289,73

Año:

2011

CiteScore:

4,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
General Energy8/49Q1T1D2
Pollution13/89Q1T1D2

SJR año:

2009

Factor de Impacto:

1,663

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Building and Construction9/147Q1T1D1
Civil and Structural Engineering11/233Q1T1D1
Electrical and Electronic Engineering29/598Q1T1D1
Energy (miscellaneous)6/74Q1T1D1
Industrial and Manufacturing Engineering12/342Q1T1D1
Mechanical Engineering25/567Q1T1D1
Pollution9/107Q1T1D1
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Agencia Código de Proyecto
Ministry of Science and Education of Spain-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Torres García, Miguel Universidad de Sevilla (Spain)
2José Jiménez-Espadafor Aguilar, FranciscoUniversidad de Sevilla (Spain)
3Sánchez Lencero, TomásUniversidad de Sevilla (Spain)