Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Learners, teachers and european credit. Coordinates of the teaching process - significant learning of International Public Law in the European Space of Higher Education

San Jose, DG 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2006
Número: 11
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
wos022-12-2024

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 0.20

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
LAWESCI324/430Q4T3D8

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,050

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
LAW371/406Q4T3D108,74

Año:

2021

CiteScore:

0,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Law755/801Q4T3D10

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,139

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Law598/953Q3T2D7

IDR año:

2013

Factor de Impacto:

0,210

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
DERECHO48/300Q181
CIENCIAS POLÍTICAS9/71Q185
DERECHO INTERNACIONAL9/24Q257
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1San Jose, DG Universidad de Sevilla (Spain)