Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

A new measure for the assessment of student-teacher connectedness in adolescence

García-Moya, Irene ; Brooks, Fiona; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 37
Número: 5
Páginas: 357 - 367
Acceso abierto: Vía bronce
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus829-10-2024
wos829-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2.8920

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, APPLIEDSSCI44/83Q3T2D6

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 1,020

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY, APPLIED34/112Q2T1D370,09

Año:

2021

CiteScore:

4,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology70/230Q2T1D4

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0,875

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology81/260Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Health, England in England-
European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme657482
Ministry of Health, Consumption and Social Wellbeing in Spain-
Ministry of Science, Innovation and Universities through Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQ/LR18/11640009
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal ProgrammeRYC-2017-21626
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, Irene Universidad de Sevilla (Spain)
2Brooks, FionaUniversity of Technology Sydney (Australia)
3Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)