Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 1.20
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
MATHEMATICS | SCIE | 91/330 | Q2 | T1 | D3 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,260
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
MATHEMATICS | 58/485 | Q1 | T1 | D2 | 88,14 |
Año:
2022
CiteScore:
2,800
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Mathematics (all) | 67/387 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,531
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Mathematics (miscellaneous) | 152/456 | Q2 | T1 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
H2020-MSCA-RISE | 734922 - CONNECT |
Research Group in Mathematics Education | FQM-226 |
Spanish Ministry of Science and Innovation | PID2019-104129GB-I00/AEI/10.13039/501100011033 |
VI Plan Propio de Investigacion y Transferencia" of the Universidad de Sevilla (Spain) | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Hernando, C. | Universitat Politècnica de Catalunya (Spain) |
3 | Mora, M. | Universitat Politècnica de Catalunya (Spain) |