Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

A portrait of academic literacy in mid-adolescence: a computational longitudinal account of cognitive academic language proficiency during secondary school

Granados, Adrián ; Lorenzo-Espejo, Antonio; Lorenzo, Francisco

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 37
Número: 3
Páginas: 288 - 307
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus621-12-2024
wos422-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 2.10

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
LINGUISTICSSSCI40/296Q1T1D2
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI179/760Q1T1D3

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,480

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH115/760Q1T1D284,93
LANGUAGE & LINGUISTICS40/392Q1T1D289,92
LINGUISTICS47/296Q1T1D284,29

Año:

2023

CiteScore:

4,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Language and Linguistics58/1088Q1T1D1
Linguistics and Language67/1167Q1T1D1
Education296/1543Q1T1D2

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

1,183

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education149/1496Q1T1D1
Linguistics and Language57/1263Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Economy, Knowledge, Business and University of the Andalusian Regional Government-
European Regional Development Fund (ERDF)UPO-1380541
Spanish Ministry of UniversitiesFPU20/05584
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Granados, Adrián Universidad Pablo de Olavide (Spain)
2Lorenzo-Espejo, AntonioUniversidad de Sevilla, Escuela Técnica Superior de Ingeniería (Spain)
3Lorenzo, FranciscoUniversidad Pablo de Olavide (Spain)