Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2.40
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
REHABILITATION | SSCI | 16/73 | Q1 | T1 | D3 |
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 34/60 | Q3 | T2 | D6 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 0,830
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 37/73 | Q3 | T2 | D6 | 50,00 |
REHABILITATION | 67/169 | Q2 | T2 | D4 | 60,65 |
Año:
2022
CiteScore:
4,100
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 308/1469 | Q1 | T1 | D3 |
Developmental and Educational Psychology | 113/343 | Q2 | T1 | D4 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,836
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 270/1501 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 121/359 | Q2 | T2 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Social Fund | BES-2015-076055 |
Spanish Ministry of Science and Innovation | EDU2017-87626-P |
Universitat de Valencia | UV-INV-PREDOC17F1-540538 |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Avila, V |
3 | Delgado, P |
4 | Gomez-Merino, N |
5 | Salmeron, L |