Año: 2019
Journal Impact Factor (JIF): 3.9980
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
MULTIDISCIPLINARY SCIENCES | SCIE | 17/71 | Q1 | T1 | D3 |
Año: 2019
Journal Citation Indicator (JCI): 0,860
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
MULTIDISCIPLINARY SCIENCES | 17/126 | Q1 | T1 | D2 | 86,91 |
Año:
2019
CiteScore:
7,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Multidisciplinary | 8/111 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2019
Factor de Impacto:
1,341
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Multidisciplinary | 9/168 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
CAPES | - |
CNPq | 465448/2014-3 |
CNPq (Brazil) | - |
Educational and Teaching Reform Projects of Taiyuan University of Technology | SD18200010 |
FAPERJ | - |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 |