Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Evaluating the design of digital tools for the transition to an e-continuous assessment in higher education

Castillo-Manzano, José I. ; Castro-Nuño, Mercedes; López-Valpuesta, Lourdes; Sanz-Díaz, María Teresa; Yñiguez, Rocío

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 36
Número: 3
Páginas: 875 - 893
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus113-11-2024
wos129-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 4.50

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI24/760Q1T1D1

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 2,490

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH21/760Q1T1D197,30

Año:

2023

CiteScore:

15,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (all)12/232Q1T1D1
Education18/1543Q1T1D1

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

1,411

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education106/1496Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
3rd Own Teaching Plan Aid Program-
The authors would like to express their gratitude to the University of Seville for its support through the university's 2nd and 3rd Own Teaching Plan Aid Program, 2016 and 2017 Calls.-
University of Seville-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Castillo-Manzano, José I. Universidad de Sevilla (Spain)
2Castro-Nuño, MercedesUniversidad de Sevilla (Spain)
3López-Valpuesta, LourdesUniversidad de Sevilla (Spain)
4Sanz-Díaz, María TeresaUniversidad de Sevilla (Spain)
5Yñiguez, RocíoUniversidad de Sevilla (Spain)