Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 4.50
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 24/760 | Q1 | T1 | D1 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 2,490
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 21/760 | Q1 | T1 | D1 | 97,30 |
Año:
2023
CiteScore:
15,100
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Computer Science (all) | 12/232 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 18/1543 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,411
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 106/1496 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
3rd Own Teaching Plan Aid Program | - |
The authors would like to express their gratitude to the University of Seville for its support through the university's 2nd and 3rd Own Teaching Plan Aid Program, 2016 and 2017 Calls. | - |
University of Seville | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Castro-Nuño, Mercedes | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | López-Valpuesta, Lourdes | Universidad de Sevilla (Spain) |
4 | Sanz-Díaz, María Teresa | Universidad de Sevilla (Spain) |
5 | Yñiguez, Rocío | Universidad de Sevilla (Spain) |