Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 5,6
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 17/269 | Q1 | T1 | D1 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 2,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 24/759 | Q1 | T1 | D1 | 96,90 |
Año:
2022
CiteScore:
9,600
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Computer Science (all) | 23/233 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 39/1469 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,339
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 93/1437 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
3rd Own Teaching Plan Aid Program | - |
The authors would like to express their gratitude to the University of Seville for its support through the university's 2nd and 3rd Own Teaching Plan Aid Program, 2016 and 2017 Calls. | - |
University of Seville | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Castro-Nuño, Mercedes | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | López-Valpuesta, Lourdes | Universidad de Sevilla (Spain) |
4 | Sanz-Díaz, María Teresa | Universidad de Sevilla (Spain) |
5 | Yñiguez, Rocío | Universidad de Sevilla (Spain) |