Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Evaluating the design of digital tools for the transition to an e-continuous assessment in higher education

Castillo-Manzano, José I. ; Castro-Nuño, Mercedes; López-Valpuesta, Lourdes; Sanz-Díaz, María Teresa; Yñiguez, Rocío

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus024-02-2024
wos024-02-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 5,6

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI17/269Q1T1D1

Año:

2022

CiteScore:

9,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (all)23/233Q1T1D1
Education39/1469Q1T1D1

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

1,339

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education93/1437Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
3rd Own Teaching Plan Aid Program-
The authors would like to express their gratitude to the University of Seville for its support through the university's 2nd and 3rd Own Teaching Plan Aid Program, 2016 and 2017 Calls.-
University of Seville-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Castillo-Manzano, José I. Universidad de Sevilla (Spain)
2Castro-Nuño, MercedesUniversidad de Sevilla (Spain)
3López-Valpuesta, LourdesUniversidad de Sevilla (Spain)
4Sanz-Díaz, María TeresaUniversidad de Sevilla (Spain)
5Yñiguez, RocíoUniversidad de Sevilla (Spain)