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Civit, Miguel ; Escalona, María José; Cuadrado, Francisco; Reyes-de-Cozar, Salvador

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus029-10-2024
wos030-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 3.0

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
COMPUTER SCIENCE, THEORY & METHODSSCIE41/144Q2T1D3
COMPUTER SCIENCE, ARTIFICIAL INTELLIGENCESCIE92/197Q2T2D5

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 0,640

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
COMPUTER SCIENCE, ARTIFICIAL INTELLIGENCE94/198Q2T2D552,78
COMPUTER SCIENCE, THEORY & METHODS61/144Q2T2D557,99

Año:

2023

CiteScore:

7,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computational Theory and Mathematics22/176Q1T1D2
Theoretical Computer Science21/130Q1T1D2
Control and Systems Engineering68/321Q1T1D3
Artificial Intelligence97/350Q2T1D3

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,761

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computational Theory and Mathematics53/169Q2T1D4
Control and Systems Engineering85/282Q2T1D4
Theoretical Computer Science48/125Q2T2D4
Artificial Intelligence131/312Q2T2D5
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Agencia Código de Proyecto
European Union-
European Union, Erasmus+ grant Teaching to Be: Supporting Teachers' Professional Growth and Wellbeing in the Field of Social and Emotional Learning626155-EPP-1-2020-2-LT-EPPKA3-PI-POLICY
Spanish Ministry of Science and InnovationPID2022-137646OB-C31
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Civit, Miguel Universidad de Sevilla; Universidad Loyola Andalucia (Spain)
2Escalona, María JoséUniversidad de Sevilla (Spain)
3Cuadrado, FranciscoUniversidad Loyola Andalucia (Spain)
4Reyes-de-Cozar, SalvadorUniversidad Loyola Andalucia (Spain)