Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

2-tuple fuzzy linguistic perceptions and probabilistic awareness-based heuristics for modeling consumer purchase behaviors

Giráldez-Cru, J ; Chica, M; Cordón, O; Herrera, F

Tipo: Ponencia
Año de Publicación: 2020
Volumen: 2020-July
Número de artículo: 22187
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus117-05-2025
wos118-05-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric
Agencia Código de Proyecto
Andalusian Government-
European Regional Development Funds (ERDF) under grant AIMARA-TIC-284-UGR18; A-TIC-284-UGR18
European Regional Development Funds (ERDF) under grant EXASOCOPGC2018-101216B-I00; PGC2018-101216B-I00
European Regional Development Funds (ERDF) under grant SIMARKPY18-4475; PY18-4475
Juan de la Cierva programFJCI-2017-32420; FJCI-2017-32420
Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities-
Spanish National Agency of Research (AEI)-
University of Granada-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Giráldez-Cru, J University of Granada (Spain)
2Chica, MUniversity of Granada; The University of Newcastle College of Engineering Science and Environment (Spain)
3Cordón, OUniversity of Granada (Spain)
4Herrera, FUniversity of Granada (Spain)