Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

'Who Are Diverse?' Conceptualisations of Cultural Diversity in Schools behind Desks and at Chalkface

García-Cano Torrico, María ; Márquez Lepe, Esther; Jiménez Rodrigo, Mª Luisa; Guzmán Ordaz, Raquel

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2018
Volumen: 39
Número: 1
Páginas: 67 - 84
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus320-04-2024
wos213-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
SOCIOLOGY140/206Q3T3D732,28

Año:

2018

CiteScore:

1,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
History75/1216Q1T1D1
Cultural Studies101/980Q1T1D2
Sociology and Political Science385/1218Q2T1D4

SJR año:

2018

Factor de Impacto:

0,498

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Cultural Studies79/919Q1T1D1
History76/1189Q1T1D1
Sociology and Political Science341/1110Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
I+D+i Project "School, Community and Interculturality: study of inter-actoral and intercultural processes in the management of diversity in the educative center"EDU2010-15808
Project of Excellence "Innovative strategies in intercultural education: study of different grammars in diversity managment for educative center"SEJ-6329
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Cano Torrico, María Universidad de Cordoba (Spain)
2Márquez Lepe, EstherUniversidad de Sevilla (Spain)
3Jiménez Rodrigo, Mª LuisaUniversidad de Sevilla (Spain)
4Guzmán Ordaz, RaquelUniversidad de Salamanca (Spain)