Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Humanizing and conducive to learning: an adolescent students’ perspective on the central attributes of positive relationships with teachers

García-Moya, Irene; Brooks, Fiona; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 35
Número: 1
Páginas: 1 - 20
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet102-04-2024
scopus2020-04-2024
wos1320-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2,663

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI29/61Q2T2D5

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,940

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL35/75Q2T2D554,00

Año:

2020

CiteScore:

3,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education187/1319Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology94/332Q2T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0,876

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education253/1270Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology114/337Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union's Horizon 2020 research and innovation program under the Marie Sklodowska-Curie grant657482
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQ/LR18/11640009
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, IreneUniversidad de Sevilla; University of Hertfordshire (United Kingdom)
2Brooks, FionaUniversity of Hertfordshire; University of Technology Sydney (United Kingdom)
3Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)