Fuente | Nº Citas | Fecha Actualización |
---|---|---|
dialnet | 1 | 20-12-2024 |
scopus | 22 | 21-12-2024 |
wos | 15 | 22-12-2024 |
Año: 2020
Journal Impact Factor (JIF): 2.6630
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 29/61 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2020
Journal Citation Indicator (JCI): 0,940
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 35/75 | Q2 | T2 | D5 | 54,00 |
Año:
2020
CiteScore:
3,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 187/1319 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 94/332 | Q2 | T1 | D3 |
SJR año:
2020
Factor de Impacto:
0,876
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 253/1507 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 114/364 | Q2 | T1 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Union's Horizon 2020 research and innovation program under the Marie Sklodowska-Curie grant | 657482 |
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking Foundation | LCF/BQ/LR18/11640009 |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla; University of Hertfordshire (United Kingdom) | |
2 | Brooks, Fiona | University of Hertfordshire; University of Technology Sydney (United Kingdom) |
3 | Moreno, Carmen | Universidad de Sevilla (Spain) |