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Robust Optimum Design of Tuned Mass Dampers to Mitigate Pedestrian-Induced Vibrations Using Multi-Objective Genetic Algorithms

Jiménez-Alonso, Javier Fernando ; Sáez, Andrés

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2017
Volumen: 27
Número: 4
Páginas: 492 - 501
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1825-05-2024
wos1525-05-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2017

Journal Impact Factor (JIF): 0,621

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
CONSTRUCTION & BUILDING TECHNOLOGYSCIE52/62Q4T3D9
ENGINEERING, CIVILSCIE107/128Q4T3D9

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 0,210

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
CONSTRUCTION & BUILDING TECHNOLOGY63/82Q4T3D823,78
ENGINEERING, CIVIL141/168Q4T3D916,37

Año:

2017

CiteScore:

1,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Building and Construction101/167Q3T2D7
Civil and Structural Engineering187/285Q3T2D7

SJR año:

2017

Factor de Impacto:

0,311

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Building and Construction90/165Q3T2D6
Civil and Structural Engineering161/275Q3T2D6
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Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry for ScienceDPI2014-53947-R
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Jiménez-Alonso, Javier Fernando Universidad de Sevilla (Spain)
2Sáez, AndrésUniversidad de Sevilla (Spain)