Año: 2019
Journal Impact Factor (JIF): 2.6860
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 38/263 | Q1 | T1 | D2 |
Año: 2019
Journal Citation Indicator (JCI): 2,470
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 34/723 | Q1 | T1 | D1 | 95,37 |
Año:
2019
CiteScore:
5,100
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 56/1254 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2019
Factor de Impacto:
1,803
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 54/1508 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Union\'s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme | 657482 |
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal Programme | RYC-2017-21626 |
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking Foundation | LCF/BQJLRI8/11640009 |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Moreno, C | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Brooks, FM | University of Technology Sydney; University of Hertfordshire (England) |