Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

The 'balancing acts' of building positive relationships with students: Secondary school teachers' perspectives in England and Spain

Garcia-Moya, I ; Moreno, C; Brooks, FM

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 86
Número de artículo: 102883
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1821-12-2024
wos1322-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 2.6860

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI38/263Q1T1D2

Año: 2019

Journal Citation Indicator (JCI): 2,470

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH34/723Q1T1D195,37

Año:

2019

CiteScore:

5,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education56/1254Q1T1D1

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

1,803

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education54/1508Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union\'s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme657482
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal ProgrammeRYC-2017-21626
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQJLRI8/11640009
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Garcia-Moya, I Universidad de Sevilla (Spain)
2Moreno, CUniversidad de Sevilla (Spain)
3Brooks, FMUniversity of Technology Sydney; University of Hertfordshire (England)