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Exit for success. Gamifying science and technology for university students using escape-room. A preliminary approach

Sánchez-Martín, Jesús ; Corrales-Serrano, Mario; Luque-Sendra, Amalia; Zamora-Polo, Francisco

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 6
Número: 7
Número de artículo: e04340
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus3818-05-2024
wos2718-05-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 3,776

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
MULTIDISCIPLINARY SCIENCESSCIE28/74Q2T2D4

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,460

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
MULTIDISCIPLINARY SCIENCES35/128Q2T1D373,05

Año:

2020

CiteScore:

2,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Multidisciplinary27/110Q1T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0,455

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Multidisciplinary26/162Q1T1D2
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Agencia Código de Proyecto
(AEI/FEDER, UE) of Ministry of Economy and Competitiveness of SpainEDU2016-77007-R
Research Project of Regional Government of Extremadura - European Regional Development FundGR18004
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Sánchez-Martín, Jesús Universidad de Extremadura (Spain)
2Corrales-Serrano, MarioUniversidad de Extremadura (Spain)
3Luque-Sendra, AmaliaUniversidad de Sevilla (Spain)
4Zamora-Polo, FranciscoUniversidad de Sevilla; Universidad de Extremadura (Spain)