Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 0.80
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 490/760 | Q3 | T2 | D7 |
Año: 2020
Journal Citation Indicator (JCI): 0,710
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 346/724 | Q2 | T2 | D5 | 52,28 |
Año:
2020
CiteScore:
2,700
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 326/1319 | Q1 | T1 | D3 |
Computer Science Applications | 327/693 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2020
Factor de Impacto:
0,308
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 750/1507 | Q3 | T2 | D5 |
Computer Science Applications | 403/790 | Q3 | T2 | D6 |
E-learning | 50/72 | Q3 | T3 | D7 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Education and Science of the Russian Federation | - |
Russian Academic Excellence Project '5-100' | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla; Samara National Research University (Spain) | |
2 | Yot-Domínguez, Carmen | Universidad de Sevilla; Universidad Isabel I (Spain) |
3 | Trigo, M. Eva | Universidad de Sevilla (Spain) |