Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 0.90
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 459/760 | Q3 | T2 | D7 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 0,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 460/760 | Q3 | T2 | D7 | 39,54 |
Año:
2023
CiteScore:
2,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Cultural Studies | 152/1304 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 746/1543 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
0,614
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Cultural Studies | 70/1295 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 441/1496 | Q2 | T1 | D3 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
TRANS.ARCH Project. Archives in Transition: Collective Memories and Subaltern Uses, from Horizon 2020 programme of European Union | 872299 |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | De Sarlo, G. |