Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

The social competence of internationally-adopted and institutionalized children throughout childhood: a comparative and longitudinal study

Cáceres, Isabel ; Moreno, Carmen; Román, Maite; Palacios, Jesús

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 57
Páginas: 260 - 270
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus905-10-2024
wos702-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 3.8150

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI53/270Q1T1D2
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTALSSCI24/78Q2T1D4

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 1,810

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH79/743Q1T1D289,44
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTAL5/92Q1T1D195,11

Año:

2021

CiteScore:

6,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology31/341Q1T1D1
Education76/1406Q1T1D1
Sociology and Political Science60/1345Q1T1D1

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

1,653

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology32/364Q1T1D1
Education61/1498Q1T1D1
Sociology and Political Science68/1424Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Fund FEDERSEJ2006-12216; PSI2010-19287; PSI2015-67757-R
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness-
Spanish Ministry of Economy, Industry and Competitiveness-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Cáceres, Isabel Universidad de Sevilla (Spain)
2Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)
3Román, MaiteUniversidad de Sevilla (Spain)
4Palacios, JesúsUniversidad de Sevilla (Spain)