Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Health sciences and inclusive pedagogy: a qualitative study exploring educational practices for students with disabilities at Spanish universities

Moriña, Anabel; Orozco, Inmaculada

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 36
Número: 3
Páginas: 337 - 348
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus321-12-2024
wos322-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2.2210

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI153/270Q3T2D6
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI128/182Q3T3D8

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,800

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH314/743Q2T2D557,81
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTH148/392Q2T2D462,37

Año:

2021

CiteScore:

2,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Medicine (all)252/826Q2T1D4

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0,585

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education427/1498Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health234/648Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FEDER funds European UnionEDU2016-76587R/Feder
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Spanish State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS