Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2.80
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
HISTORY & PHILOSOPHY OF SCIENCE | SCIE | 5/62 | Q1 | T1 | D1 |
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 104/269 | Q2 | T2 | D4 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,960
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 57/759 | Q1 | T1 | D1 | 92,56 |
HISTORY & PHILOSOPHY OF SCIENCE | 8/106 | Q1 | T1 | D1 | 92,93 |
Año:
2022
CiteScore:
4,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 249/1469 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,311
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 101/1501 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness (Government of Spain) | EDU2017-82505-P |
# | Autor |
---|---|
1 |