Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 1.90
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 212/760 | Q2 | T1 | D3 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,090
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 205/760 | Q2 | T1 | D3 | 73,09 |
Año:
2023
CiteScore:
5,100
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Mathematics (all) | 26/399 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 269/1543 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,038
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 198/1496 | Q1 | T1 | D2 |
Mathematics (miscellaneous) | 70/456 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
CRUE-CSIC | - |
FEDER funds European Union | EDU2016-76587-R/Feder Funds/PID2020-112761RB-I00 |
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain | - |
Springer Nature | - |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Orozco, I |