Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 3.0
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 21/60 | Q2 | T2 | D4 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,120
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 23/73 | Q2 | T1 | D4 | 69,18 |
Año:
2022
CiteScore:
4,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 299/1469 | Q1 | T1 | D3 |
Developmental and Educational Psychology | 106/343 | Q2 | T1 | D4 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,895
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 239/1501 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 110/359 | Q2 | T1 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Andalusian government | - |
European Social Fund | - |
Ministry of Science, Innovation and Universities | RYC-2017-21626 |
Spanish Ministry of Health | - |
University of Seville | 3153/0294 |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | García-Moya, I. |
3 | Sánchez-Queija, I. |
4 | Moreno, C. |