Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

How to become an inclusive teacher? Advice from Spanish educators involved in early childhood, primary, secondary and higher education

Orozco, I. ; Moriña, A.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 38
Número: 5
Páginas: 629 - 644
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus721-12-2024
wos622-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 2.60

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION, SPECIALSSCI3/62Q1T1D1

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,760

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL4/62Q1T1D194,36

Año:

2023

CiteScore:

6,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health Professions (miscellaneous)3/78Q1T1D1
Education198/1543Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology73/360Q1T1D3

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

1,048

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health Professions (miscellaneous)5/81Q1T1D1
Education194/1496Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology91/359Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FEDER funds European UnionEDU2016-76587-R/Feder
Ministry of Science and Innovation of Spain, State Research Agency-
Spanish GovernmentFPU2017/01209
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Orozco, I. 
2Moriña, A.