Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 1,
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
REHABILITATION | SSCI | 68/73 | Q4 | T3 | D10 |
EDUCATION, SPECIAL | SSCI | 39/43 | Q4 | T3 | D9 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 0,580
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION, SPECIAL | 48/62 | Q4 | T3 | D8 | 23,39 |
REHABILITATION | 115/169 | Q3 | T3 | D7 | 32,25 |
Año:
2022
CiteScore:
1,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 955/1469 | Q3 | T2 | D7 |
Speech and Hearing | 41/64 | Q3 | T2 | D7 |
Developmental and Educational Psychology | 268/343 | Q4 | T3 | D8 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,199
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 1089/1437 | Q4 | T3 | D8 |
Speech and Hearing | 51/66 | Q4 | T3 | D8 |
Developmental and Educational Psychology | 296/349 | Q4 | T3 | D9 |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Díaz-Acosta, Ana |
3 | Simpson, Ian C. |