Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Detecting reading difficulties in Spanish in older elementary students in the context of the Response to Intervention model.

Ramos-Carrillo, Jose M; Moreno-Perez, Francisco J 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 29
Número: 4
Páginas: 330 - 346
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus029-10-2024
wos029-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.90

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION, SPECIALSSCI15/62Q1T1D3
REHABILITATIONSSCI56/170Q2T1D4
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI40/74Q3T2D6

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,170

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL22/62Q2T2D465,32
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL24/74Q2T1D468,24
REHABILITATION30/170Q1T1D282,65

Año:

2023

CiteScore:

3,900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education406/1543Q2T1D3
Developmental and Educational Psychology148/360Q2T2D5
Experimental and Cognitive Psychology73/165Q2T2D5

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,670

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education394/1496Q2T1D3
Medicine (miscellaneous)930/2494Q2T2D4
Developmental and Educational Psychology165/359Q2T2D5
Experimental and Cognitive Psychology75/162Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
National Council of Science and Technology of Mexico-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Ramos-Carrillo, Jose M
2Moreno-Perez, Francisco J