Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Detecting reading difficulties in Spanish in older elementary students in the context of the Response to Intervention model.

Ramos-Carrillo, Jose M; Moreno-Perez, Francisco J 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 29
Número: 4
Páginas: 330 - 346
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus020-04-2024
wos020-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 2,2

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION, SPECIALSSCI13/43Q2T1D3
REHABILITATIONSSCI22/73Q2T1D3
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI38/60Q3T2D7

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 0,930

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL21/62Q2T1D466,94
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL34/73Q2T2D554,11
REHABILITATION53/169Q2T1D468,94

Año:

2022

CiteScore:

3,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education390/1469Q2T1D3
Developmental and Educational Psychology141/343Q2T2D5
Experimental and Cognitive Psychology76/152Q2T2D5

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,783

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education305/1437Q1T1D3
Medicine (miscellaneous)732/2501Q2T1D3
Developmental and Educational Psychology129/349Q2T2D4
Experimental and Cognitive Psychology58/155Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
National Council of Science and Technology of Mexico-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Ramos-Carrillo, Jose M
2Moreno-Perez, Francisco J