Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 2.60
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 120/760 | Q1 | T1 | D2 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,510
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 105/760 | Q1 | T1 | D2 | 86,25 |
Año:
2023
CiteScore:
7,300
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 116/1543 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,428
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 103/1496 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | PID2020-112761RB-100 |
Ministry of Science and Innovation of Spain | - |
State Research Agency | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Martins, MH | Universidade do Algarve (Portugal) |