Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 3,2
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 83/269 | Q2 | T1 | D4 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 110/759 | Q1 | T1 | D2 | 85,57 |
Año:
2022
CiteScore:
6,000
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 134/1469 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,462
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 75/1437 | Q1 | T1 | D1 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | PID2020-112761RB-100 |
Ministry of Science and Innovation of Spain | - |
State Research Agency | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Martins, MH | Universidade do Algarve (Portugal) |