Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 2.60
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 120/760 | Q1 | T1 | D2 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,380
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 132/760 | Q1 | T1 | D2 | 82,70 |
Año:
2023
CiteScore:
6,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 183/1543 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,060
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 189/1496 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Science, Innovation and Universities Government of Spain under grant for University Teacher Training (Ayudas para la Formacion del Profesorado Universitario, FPU) | FPU20/01888 |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Llorent-Bedmar, Vicente | Universidad de Sevilla (Spain) |