Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Is university teaching aligned with the sustainable development goals possible? An approach through the virtual training of university professors

Espejo-Antúnez, L; Corrales-Serrano, M; Zamora-Polo, F ; Cardero-Durán, MD

Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus017-05-2025
wos018-05-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 3.0

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI83/760Q1T1D2
GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGYSSCI63/91Q3T3D7

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,080

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH207/760Q2T1D372,83
GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGY29/91Q2T1D468,68

Año:

2023

CiteScore:

6,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education152/1543Q1T1D1
Human Factors and Ergonomics9/46Q1T1D2

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,830

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education288/1496Q1T1D2
Human Factors and Ergonomics12/48Q1T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
VII Own Research and Transfer Plan 2023 of the University of Seville2023/00000390
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Espejo-Antúnez, LUniversidad de Extremadura (Spain)
2Corrales-Serrano, MUniversidad de Extremadura (Spain)
3Zamora-Polo, F Universidad de Sevilla (Spain)
4Cardero-Durán, MDUniversidad de Extremadura (Spain)