Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Internal and external factors in the success of graduates with disabilities in higher education and employment: an international comparative study in Germany and Spain

Lopez-Gavira, R ; Orozco, I; Perez-Lopez, AV

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2025
Número de artículo: 102316
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus031-05-2025
wos001-06-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 3.60

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI48/760Q1T1D1

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 2,140

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH34/760Q1T1D195,59

Año:

2023

CiteScore:

10,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education40/1543Q1T1D1

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

2,065

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education32/1496Q1T1D1
Law8/956Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Bavarian Equal Opportunities Sponsorship-Realisierung von Chancengleichheit von Frauen in Forschung und Lehre (FFL) - Realization Equal Opportunities for Women in Research and Teaching-
European Union Next Generation EU/PRTR-
FEDER funds European UnionEDU2020-112761RB-100
Juan de la Cierva-Training - Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities/State AgencyJDC2022-049600-I
Ministry of Science and Innovation of Spain-
Projekt DEAL-
State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Lopez-Gavira, R University of Erlangen Nuremberg (Germany)
2Orozco, IUniversitat Jaume I (Spain)
3Perez-Lopez, AVUniversidad de Sevilla (Spain)