Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

'What action did you see me do?': proposing a methodology of choreographed visual montage when re-turning to interview research data

Menning, SF ; Caetano-Silva, G; Murris, K

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2025
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
wos001-06-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.80

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI238/760Q2T1D4

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,010

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH229/760Q2T1D469,93

Año:

2023

CiteScore:

4,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education368/1543Q1T1D3
Developmental and Educational Psychology128/360Q2T2D4

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,771

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education324/1496Q1T1D3
Developmental and Educational Psychology142/359Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of science, innovation and universities-
Responsible Innovation in Technology for Children (RITEC) project - LEGO Foundation-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Menning, SF University of Agder (Norway)
2Caetano-Silva, GUniversidad de Sevilla (Spain)
3Murris, KUniversity of Cape Town; University of Oulu (South Africa)