Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 1.80
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 238/760 | Q2 | T1 | D4 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,010
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 229/760 | Q2 | T1 | D4 | 69,93 |
Año:
2023
CiteScore:
4,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 368/1543 | Q1 | T1 | D3 |
Developmental and Educational Psychology | 128/360 | Q2 | T2 | D4 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
0,771
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 324/1496 | Q1 | T1 | D3 |
Developmental and Educational Psychology | 142/359 | Q2 | T2 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of science, innovation and universities | - |
Responsible Innovation in Technology for Children (RITEC) project - LEGO Foundation | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | University of Agder (Norway) | |
2 | Caetano-Silva, G | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Murris, K | University of Cape Town; University of Oulu (South Africa) |