Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Maternal Scaffolding of Iranian Children's Extramural Informal Digital Learning of English (IDLE): a Qualitative Study (May, 10.1007/s10643-024-01675-z, 2024)

Soyoof, A; Reynolds, BL ; Neumann, MM; Vazquez-Calvo, B

Tipo: Corrección
Año de Publicación: 2025
Volumen: 53
Número: 5
Páginas: 1883 - 1883
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus025-10-2025
wos926-10-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2024

Journal Impact Factor (JIF): 1.80

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI232/756Q2T1D4

Año: 2024

Journal Citation Indicator (JCI): 1,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH185/756Q1T1D375,60

Año:

2024

CiteScore:

6,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology59/367Q1T1D2
Education195/1620Q1T1D2

SJR año:

2024

Factor de Impacto:

1,179

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education169/1571Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology81/371Q1T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Soyoof, AUniversity of Macau Faculty of Education (Peoples R China)
2Reynolds, BL University of Macau Faculty of Education; University of Macau Centre for Cognitive and Brain Sciences (Peoples R China)
3Neumann, MMSouthern Cross University Faculty of Education (Australia)
4Vazquez-Calvo, BUniversidad de Malaga (Spain)