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Use of Finite Element and Finite Segment Methods in Modeling Rail Flexibility: A Comparative Study

Hamper, Martin B. ; Recuero, Antonio M.; Escalona, José L.; Shabana, Ahmed A.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2012
Volumen: 7
Número: 4
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1429-10-2024
wos929-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2012

Journal Impact Factor (JIF): 0.9270

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENGINEERING, MECHANICALSCIE51/125Q2T2D5
MECHANICSSCIE80/135Q3T2D6

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 0,790

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENGINEERING, MECHANICAL48/159Q2T1D370,13
MECHANICS59/154Q2T2D462,01

Año:

2012

CiteScore:

2,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Mechanical Engineering106/502Q1T1D3
Applied Mathematics118/395Q2T1D3
Control and Systems Engineering68/193Q2T2D4

SJR año:

2012

Factor de Impacto:

0,647

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Mechanical Engineering132/565Q1T1D3
Control and Systems Engineering60/215Q2T1D3
Applied Mathematics187/431Q2T2D5
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Agencia Código de Proyecto
Federal Railroad Administration-
Spanish Ministry of Science and InnovationTRA2010-66808
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Hamper, Martin B. University of Illinois at Chicago (United States)
2Recuero, Antonio M.Universidad de Sevilla (Spain)
3Escalona, José L.Universidad de Sevilla (Spain)
4Shabana, Ahmed A.University of Illinois at Chicago (United States)