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Dynamics of the coupled railway vehicle-flexible track system with irregularities using a multibody approach with moving modes

Recuero, Antonio M. ; Escalona, José L.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2014
Volumen: 52
Número: 1
Páginas: 45 - 67
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1729-10-2024
wos1629-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2014

Journal Impact Factor (JIF): 1.0610

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENGINEERING, MECHANICALSCIE56/130Q2T2D5

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 1,020

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENGINEERING, MECHANICAL31/159Q1T1D280,82

Año:

2014

CiteScore:

3,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Automotive Engineering10/63Q1T1D2
Mechanical Engineering98/521Q1T1D2
Safety, Risk, Reliability and Quality22/127Q1T1D2

SJR año:

2014

Factor de Impacto:

1,022

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Automotive Engineering8/84Q1T1D1
Mechanical Engineering79/586Q1T1D2
Safety, Risk, Reliability and Quality18/152Q1T1D2
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Agencia Código de Proyecto
Spain\'s Ministry of Economy and CompetitivenessTRA2010-16715
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Recuero, Antonio M. Universidad de Sevilla (Spain)
2Escalona, José L.Universidad de Sevilla (Spain)