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Soil-structure interaction effects on the resonant response of railway bridges under high-speed traffic

Domenech, A; Martinez-Rodrigo, MD ; Romero, A; Galvin, P

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2015
Volumen: 3
Número: 4
Páginas: 201 - 214
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus913-04-2024
wos813-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 3,9

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
TRANSPORTATION SCIENCE & TECHNOLOGYSCIE15/37Q2T2D4

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,970

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
TRANSPORTATION SCIENCE & TECHNOLOGY17/59Q2T1D372,03

Año:

2015

CiteScore:

4,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Automotive Engineering6/65Q1T1D1
Mechanics of Materials39/324Q1T1D2
Transportation13/78Q1T1D2

SJR año:

2015

Factor de Impacto:

0,895

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Automotive Engineering13/79Q1T1D2
Mechanics of Materials73/333Q1T1D3
Transportation28/85Q2T1D4
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Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (Ministerio de Economuia y Competitividad)BIA2013-43085-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Domenech, AUniversidad Jaume I (Spain)
2Martinez-Rodrigo, MD Universidad Jaume I (Spain)
3Romero, AUniversidad de Sevilla (Spain)
4Galvin, PUniversidad de Sevilla (Spain)