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A 2.5D time-frequency domain model for railway induced soil-building vibration due to railway defects

Connolly, D. P. ; Galvín, P.; Olivier, B.; Romero, A.; Kouroussis, G.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 120
Páginas: 332 - 344
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus4029-10-2024
wos3529-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 2.6370

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
GEOSCIENCES, MULTIDISCIPLINARYSCIE78/200Q2T2D4
ENGINEERING, GEOLOGICALSCIE17/39Q2T2D5

Año: 2019

Journal Citation Indicator (JCI): 1,040

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENGINEERING, GEOLOGICAL15/62Q1T1D376,61
GEOSCIENCES, MULTIDISCIPLINARY55/239Q1T1D377,20

Año:

2019

CiteScore:

4,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Civil and Structural Engineering58/310Q1T1D2
Geotechnical Engineering and Engineering Geology36/189Q1T1D2
Soil Science29/126Q1T1D3

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

1,194

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Civil and Structural Engineering35/360Q1T1D1
Geotechnical Engineering and Engineering Geology29/235Q1T1D2
Soil Science20/154Q1T1D2
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Agencia Código de Proyecto
Andalusian Scientific Computing Centre (CICA)-
Leeds University-
Leverhulme Trust (UK)-
Mons University-
Seville University-
Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (Ministerio de Economia y Competitividad)BIA2016-75042-C2-1-R
Spanish Ministry of Education, Culture and Sport, Spain (Ministerio de Educacion, Cultura y Deporte)PRX18/00115
University of Leeds Cheney Award Scheme-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Connolly, D. P. University of Leeds (United Kingdom)
2Galvín, P.Universidad de Sevilla (Spain)
3Olivier, B.Université de Mons (Belgium)
4Romero, A.Universidad de Sevilla (Spain)
5Kouroussis, G.Université de Mons (Belgium)