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Orthographic and Phonological Pathways in Hyperlexic Readers With Autism Spectrum Disorders

Saldaña, David ; Carreiras, Manuel; Frith, Uta

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2009
Volumen: 34
Número: 3
Páginas: 240 - 253
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus4429-10-2024
wos3629-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2009

Journal Impact Factor (JIF): 2.3210

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGYSCIE30/71Q2T2D5
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTALSSCI17/59Q2T1D3
PSYCHOLOGY, EXPERIMENTALSSCI22/74Q2T1D3

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 0,710

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY50/85Q3T2D641,77
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTAL53/84Q3T2D737,50
PSYCHOLOGY, EXPERIMENTAL65/90Q3T3D828,33

Año:

2011

CiteScore:

4,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology43/246Q1T1D2
Neuropsychology and Physiological Psychology17/55Q2T1D4

SJR año:

2009

Factor de Impacto:

1,077

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology73/271Q2T1D3
Neuropsychology and Physiological Psychology26/68Q2T2D4
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Agencia Código de Proyecto
CONSOLIDER-INGENIOCSD2008-00048
Medical Research CouncilG9617036
MRC UKG9617036
Spanish governmentEX2004-0098; SEJ2007-67080; SEJ2006-09238
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Saldaña, David Universidad de Sevilla (Spain)
2Carreiras, ManuelBCBL – Basque Center on Cognition, Brain and Language (Spain)
3Frith, UtaUCL Institute of Cognitive Neuroscience (United Kingdom)