Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 1.0
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 429/760 | Q3 | T2 | D6 |
Año: 2021
Journal Citation Indicator (JCI): 0,560
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 425/743 | Q3 | T2 | D6 | 42,87 |
Año:
2021
CiteScore:
1,700
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Visual Arts and Performing Arts | 29/584 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 667/1406 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2021
Factor de Impacto:
0,374
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Visual Arts and Performing Arts | 26/664 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 671/1498 | Q2 | T2 | D5 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | EDU2016-76587-R |
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | International University of La Rioja (Spain) | |
2 | Cotán, A. | Universidad de Cadiz (Spain) |
3 | Spínola-Elías, Y. | Universidad de Sevilla (Spain) |