Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Social and Juridical Sciences faculty members’ experiences in Spain: what to do to develop an inclusive pedagogy

Carballo, Rafael ; Aguirre, Arecia; López-Gavira, Rosario

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 37
Número: 9
Páginas: 1501 - 1522
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1121-12-2024
wos1022-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 2.40

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
REHABILITATIONSSCI16/73Q1T1D3
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARYSSCI42/110Q2T2D4

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,040

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
REHABILITATION37/169Q1T1D378,40
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARY69/265Q2T1D374,15

Año:

2022

CiteScore:

4,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Social Sciences (all)39/262Q1T1D2
Health (social science)72/344Q1T1D3
Health Professions (all)5/15Q2T1D4

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,835

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health (social science)73/371Q1T1D2
Health Professions (miscellaneous)9/76Q1T1D2
Social Sciences (miscellaneous)96/790Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FEDER funds European UnionEDU2016-76587-R/Feder
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Spanish State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Carballo, Rafael 
2Aguirre, Arecia
3López-Gavira, Rosario