Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Correction to: Developing multimodal narrative genres in childhood: An analysis of pupils’ written texts based on systemic functional linguistics (Theory. Educ. Sci. 2020, 10, 342)

Pacheco-Costa, Alejandra ; Guzmán-Simón, Fernando

Tipo: Corrección
Año de Publicación: 2021
Volumen: 11
Número: 2
Número de artículo: 55
Páginas: 1 - 2
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus213-11-2024
wos129-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 2.50

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI133/760Q1T1D2

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 1,210

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH182/743Q1T1D375,57

Año:

2021

CiteScore:

2,900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education395/1406Q2T1D3
Computer Science (miscellaneous)36/90Q2T2D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation77/218Q2T2D4
Public Administration69/190Q2T2D4
Computer Science Applications368/747Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology147/341Q2T2D5

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0,518

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)102/346Q2T1D3
Education480/1498Q2T1D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation76/247Q2T1D4
Public Administration75/207Q2T2D4
Computer Science Applications343/794Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology179/364Q3T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Pacheco-Costa, Alejandra Universidad de Sevilla (Spain)
2Guzmán-Simón, FernandoUniversidad de Sevilla (Spain)