Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Problem solving styles, approaches to learning and academic performance of Spanish accounting students: an exploratory study of profiles and relationships

Arquero, J. L. ; Donoso, J. A.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Número: 10
Páginas: 3 - 16
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet012-11-2024
wos029-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 0.10

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI703/760Q4T3D10

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,070

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH685/743Q4T3D107,87

IDR año:

2019

Factor de Impacto:

0,000

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
EDUCACIÓN221/241Q40
No exiten datos para esta publicación