Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2.60
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION, SPECIAL | SSCI | 7/43 | Q1 | T1 | D2 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,320
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION, SPECIAL | 5/62 | Q1 | T1 | D1 | 92,74 |
Año:
2022
CiteScore:
4,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Health Professions (miscellaneous) | 5/50 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 262/1469 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 97/343 | Q2 | T1 | D3 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,811
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 285/1501 | Q1 | T1 | D2 |
Health Professions (miscellaneous) | 10/76 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 125/359 | Q2 | T2 | D4 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | EDU2020-112761RB-100 |
Ministry of Science and Innovation of Spain | - |
State Research Agency | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Biagiotti, Gilda | Universidad de Sevilla (Spain) |