Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 3.70
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 45/756 | Q1 | T1 | D1 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,940
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 55/756 | Q1 | T1 | D1 | 92,79 |
Año:
2023
CiteScore:
12,100
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Computer Science Applications | 65/817 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 28/1543 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,312
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 124/1496 | Q1 | T1 | D1 |
Computer Science Applications | 134/785 | Q1 | T1 | D2 |
E-learning | 11/68 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Science, Innovation and Universities, Spain | HAR2017-82825-P |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Escaño, C. |