Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2.50
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 123/269 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,260
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 160/759 | Q1 | T1 | D3 | 78,99 |
Año:
2022
CiteScore:
3,900
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Sociology and Political Science | 236/1415 | Q1 | T1 | D2 |
Development | 67/298 | Q1 | T1 | D3 |
Education | 336/1469 | Q1 | T1 | D3 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,839
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Development | 52/302 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 268/1501 | Q1 | T1 | D2 |
Sociology and Political Science | 208/1429 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | PID2020-112761RB-100 |
Ministry of Science and Innovation of Spain, State Research Agency | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Biagiotti, Gilda | Universidad de Sevilla (Spain) |