Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 0,640
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 386/759 | Q3 | T2 | D6 | 49,21 |
Año:
2022
CiteScore:
2,400
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 612/1469 | Q2 | T2 | D5 |
Speech and Hearing | 30/64 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,300
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 841/1437 | Q3 | T2 | D6 |
Speech and Hearing | 38/66 | Q3 | T2 | D6 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Regional Development Fund (FEDER) | - |
Ministry of Economy, Knowledge, Business and University of the Junta de Andalucia, within the FEDER Operational Program 2014-2020 | US-1264792 |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Aldemir, Hülya | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Rodríguez-Ortiz, Isabel R. | Universidad de Sevilla (Spain) |
4 | Saldaña, David | Universidad de Sevilla (Spain) |