Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

A systematic review of the benefits and challenges of technologies for the learning of university students with disabilities

Moriña, Anabel; Carballo, Rafael ; Castellano-Beltrán, Ana

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 39
Número: 1
Páginas: 41 - 50
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus020-04-2024
wos020-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 1,9

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
REHABILITATIONSSCI35/73Q2T2D5
EDUCATION, SPECIALSSCI23/43Q3T2D6

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 0,860

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL24/62Q2T2D462,10
REHABILITATION58/169Q2T2D465,98

Año:

2022

CiteScore:

3,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education430/1469Q2T1D3
Computer Science Applications399/792Q3T2D6

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,557

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education466/1437Q2T1D4
Computer Science Applications345/763Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
-RYC2021-032768-I
Andalusian Regional Government-
European Union "NextGenerationEU/Recovery, Transformation and Resilience Plan"-
FEDER Funds (Regional Department of Economy, Knowledge, Business and University)US-1381423
Ministry of UniversitiesFPU20/01991
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moriña, AnabelUniversidad de Sevilla (Spain)
2Carballo, Rafael Universidad de Sevilla (Spain)
3Castellano-Beltrán, AnaUniversidad de Sevilla (Spain)