Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

A systematic review of the benefits and challenges of technologies for the learning of university students with disabilities

Moriña, Anabel; Carballo, Rafael ; Castellano-Beltrán, Ana

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 39
Número: 1
Páginas: 41 - 50
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus229-10-2024
wos229-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.20

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION, SPECIALSSCI38/62Q3T2D7
REHABILITATIONSSCI113/170Q3T2D7

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,010

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL34/62Q3T2D645,97
REHABILITATION46/170Q2T1D373,24

Año:

2023

CiteScore:

3,900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education397/1543Q2T1D3
Computer Science Applications404/817Q2T2D5

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,654

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education404/1496Q2T1D3
Computer Science Applications307/785Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
-RYC2021-032768-I
Andalusian Regional Government-
European Union "NextGenerationEU/Recovery, Transformation and Resilience Plan"-
FEDER Funds (Regional Department of Economy, Knowledge, Business and University)US-1381423
Ministry of UniversitiesFPU20/01991
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moriña, AnabelUniversidad de Sevilla (Spain)
2Carballo, Rafael Universidad de Sevilla (Spain)
3Castellano-Beltrán, AnaUniversidad de Sevilla (Spain)