Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 1.30
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 345/760 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 0,690
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 365/760 | Q2 | T2 | D5 | 52,04 |
Año:
2023
CiteScore:
2,700
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 621/1543 | Q2 | T2 | D5 |
Developmental and Educational Psychology | 197/360 | Q3 | T2 | D6 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
0,452
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 616/1496 | Q2 | T2 | D5 |
Developmental and Educational Psychology | 210/359 | Q3 | T2 | D6 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Union 'NextGenerationEU' funds, through the Recovery, Transformation and Resilience Plan | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad Loyola Andalucia (Spain) | |
2 | Pacheco-Costa, A | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Guzman-Simon, F | Universidad de Sevilla (Spain) |