Año: 2024
Journal Impact Factor (JIF): 1.0
| Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 435/756 | Q3 | T2 | D6 |
Año: 2024
Journal Citation Indicator (JCI): 0,600
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 393/756 | Q3 | T2 | D6 | 48,08 |
Año:
2024
CiteScore:
3,000
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 596/1620 | Q2 | T2 | D4 |
| Developmental and Educational Psychology | 188/367 | Q3 | T2 | D6 |
SJR año:
2024
Factor de Impacto:
0,592
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 483/1571 | Q2 | T1 | D4 |
| Developmental and Educational Psychology | 186/371 | Q3 | T2 | D6 |
| Agencia | Código de Proyecto |
|---|---|
| European Union 'NextGenerationEU' funds, through the Recovery, Transformation and Resilience Plan | - |
| # | Autor | Afiliación |
|---|---|---|
| 1 | Universidad Loyola Andalucia (Spain) | |
| 2 | Pacheco-Costa, A | Universidad de Sevilla (Spain) |
| 3 | Guzman-Simon, F | Universidad de Sevilla (Spain) |