Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 1,1
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 237/269 | Q4 | T3 | D9 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 0,710
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 349/759 | Q2 | T2 | D5 | 54,08 |
Año:
2022
CiteScore:
2,500
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 566/1469 | Q2 | T2 | D4 |
Developmental and Educational Psychology | 185/343 | Q3 | T2 | D6 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,431
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 628/1437 | Q2 | T2 | D5 |
Developmental and Educational Psychology | 202/349 | Q3 | T2 | D6 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Union 'NextGenerationEU' funds, through the Recovery, Transformation and Resilience Plan | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad Loyola Andalucia (Spain) | |
2 | Pacheco-Costa, A | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Guzman-Simon, F | Universidad de Sevilla (Spain) |