Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Digital learning and public policy in schools: A transformative paradigm for a changing world

Llorent-Vaquero, Mercedes ; De Pablos-Pons, Juan; Velez, Irma

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 22
Número: 4
Páginas: 574 - 592
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus013-11-2024
wos029-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.30

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI345/760Q2T2D5

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 0,660

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH380/760Q2T2D550,07

Año:

2023

CiteScore:

3,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education519/1543Q2T2D4

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,623

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education434/1496Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Grants for University Teacher Training-
Ministry of Science and Innovation of the Government of Spain-
National R&D Plan TICSE 2.0 Project One computer per child policies in Spain and Ministry of Education, Culture and Sport of the Government of Spain-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Llorent-Vaquero, Mercedes Universidad de Jaen (Spain)
2De Pablos-Pons, JuanUniversidad de Sevilla (Spain)
3Velez, IrmaINSPÉ Sorbonne Université (France)