Año: 2024
Journal Impact Factor (JIF): 1.40
| Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 326/756 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2024
Journal Citation Indicator (JCI): 0,700
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 348/756 | Q2 | T2 | D5 | 54,03 |
Año:
2024
CiteScore:
3,500
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 491/1620 | Q2 | T1 | D4 |
SJR año:
2024
Factor de Impacto:
0,624
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 458/1571 | Q2 | T1 | D3 |
| Agencia | Código de Proyecto |
|---|---|
| Grants for University Teacher Training | - |
| Ministry of Science and Innovation of the Government of Spain | - |
| National R&D Plan TICSE 2.0 Project One computer per child policies in Spain and Ministry of Education, Culture and Sport of the Government of Spain | - |
| # | Autor | Afiliación |
|---|---|---|
| 1 | Universidad de Jaen (Spain) | |
| 2 | De Pablos-Pons, Juan | Universidad de Sevilla (Spain) |
| 3 | Velez, Irma | INSPÉ Sorbonne Université (France) |