Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Digital learning and public policy in schools: A transformative paradigm for a changing world

Llorent-Vaquero, Mercedes ; De Pablos-Pons, Juan; Velez, Irma

Tipos: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 22
Número: 4
Páginas: 574 - 592
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus616-11-2025
wos016-11-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2024

Journal Impact Factor (JIF): 1.40

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI326/756Q2T2D5

Año: 2024

Journal Citation Indicator (JCI): 0,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH348/756Q2T2D554,03

Año:

2024

CiteScore:

3,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education491/1620Q2T1D4

SJR año:

2024

Factor de Impacto:

0,624

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education458/1571Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Grants for University Teacher Training-
Ministry of Science and Innovation of the Government of Spain-
National R&D Plan TICSE 2.0 Project One computer per child policies in Spain and Ministry of Education, Culture and Sport of the Government of Spain-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Llorent-Vaquero, Mercedes Universidad de Jaen (Spain)
2De Pablos-Pons, JuanUniversidad de Sevilla (Spain)
3Velez, IrmaINSPÉ Sorbonne Université (France)