Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Digital learning and public policy in schools: A transformative paradigm for a changing world

Llorent-Vaquero, Mercedes ; De Pablos-Pons, Juan; Velez, Irma

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus020-04-2024
wos020-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 0,730

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH342/759Q2T2D555,01

Año:

2022

CiteScore:

3,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education438/1469Q2T1D3

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,568

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education454/1437Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Grants for University Teacher Training-
Ministry of Science and Innovation of the Government of Spain-
National R&D Plan TICSE 2.0 Project One computer per child policies in Spain and Ministry of Education, Culture and Sport of the Government of Spain-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Llorent-Vaquero, Mercedes Universidad de Jaen (Spain)
2De Pablos-Pons, JuanUniversidad de Sevilla (Spain)
3Velez, IrmaINSPÉ Sorbonne Université (France)