Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 3,2
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 83/269 | Q2 | T1 | D4 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,410
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 126/759 | Q1 | T1 | D2 | 83,47 |
Año:
2022
CiteScore:
4,900
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 213/1469 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,017
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 187/1437 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
- | PID2020-112761RB-I00/Feder Funds |
FEDER funds European Union | - |
Ministry of Science and Innovation of Spain | - |
State Research Agency | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Tontini, Laura | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Perera, Víctor H. | Universidad de Sevilla (Spain) |