Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Learning from faculty members who carry out inclusive pedagogy in Spanish universities: the importance of accessible methodologies and resources

Carballo, Rafael; Morina, Anabel; Castellano-Beltran, Ana

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 21
Número: 1
Número de artículo: 09
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus317-05-2025
wos218-05-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 2.0

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI193/760Q2T1D3

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 0,960

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH249/760Q2T1D467,30

Año:

2023

CiteScore:

3,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education437/1543Q2T1D3

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,580

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education471/1496Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union "NextGenerationEU/Recovery, Transformation and Resilience Plan"RYC2021-032768-I
FEDER funds European UnionEDU2016-76587-R/Feder
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Ministry of Science and Innovation/State ResearchAgency/10.13039/501100011033
Ministry of UniversitiesFPU20/01991
Spanish State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS