Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Learning from faculty members who carry out inclusive pedagogy in Spanish universities: the importance of accessible methodologies and resources

Carballo, Rafael; Morina, Anabel; Castellano-Beltran, Ana

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 21
Número: 1
Número de artículo: 09
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus423-08-2025
wos327-09-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2024

Journal Impact Factor (JIF): 4.40

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI43/756Q1T1D1

Año: 2024

Journal Citation Indicator (JCI): 1,840

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH63/756Q1T1D191,73

Año:

2024

CiteScore:

6,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education197/1620Q1T1D2

SJR año:

2024

Factor de Impacto:

0,909

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education276/1571Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union "NextGenerationEU/Recovery, Transformation and Resilience Plan"RYC2021-032768-I
FEDER funds European UnionEDU2016-76587-R/Feder
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Ministry of Science and Innovation/State ResearchAgency/10.13039/501100011033
Ministry of UniversitiesFPU20/01991
Spanish State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS